Valentsikorpus: Artikkel

elron-lopetab-piletite-eelmuugi-tund-enne-rongi-valjumist#comments / originaal

loll mõte. ei poolda. saan veel aru. et 15 20 min. enne aga tund on juba saamatus.

Netist pileti ostmisel oli piirang peal juba eelmise nädala neljapäeval, kui õhtusele Tln-Trt rongile ei saanud piltetit 45 minutit enne väljumist.

Alles see oli, kui öeldi, et ärge siis tulge varem jaama, tulge selleks ajaks kui rong väljub. Nüüd siis tuled selleks ajaks jaama kui rong väljub, aga jaamast piletit osta ei saa. Veider loogika.

Võimas E-riik oma E-Rongiga. Nad ei suuda piletimüüjate koormuse vähendamiseks isegi piletimüügiautomaate suurematesse jaamadesse paigaldada. Online süsteemid igalpool mujal, aga meie liigume tagurpidi. Papist pilet võiks olla kuhu teed mulgustajaga augu sisse.

Kogu see tevitamise värk on ikka suur naljanumber. Eesti pidavat olema suur e-riik. Rongi peatustes on info nii kiviaja tasemel, et nutt tuleb peale. Platformil olev teadete tahvel on selline, mida mäletan 80ndatest. Tuhmunud klaasi taga on pleekinud paberileht, millele on kirbukirjas kirjutatud midagi. Teadetetahvli kastil pole isegi sisevalgustust, mis aitaks hämaral ja pimedal ajal sellest kuidagi aru saada. IT riik vöiks panna normaalsed reaalajas informeerivad LCD ekraanid. Kus oleks näha järgmise rongi saabumine ja väljumine, vöimalikud hilinemised vöi ära jäämised. Jöudu IT riigile.

Pileteid peaks saama osta kuni rongi väljumiseni, nagu seda sai teha Edelaraudtee ajal ja kassast ostetud piletid olid odavamad kui rongist ostes.

Kuna kassast osata ei saa, siis rongis jälle, kui see on täis, piletimüüja ei jõuagi kõigini, seega osad sõidavad tasuta. Idiootsus

Inimeste vihkamine on ilmselt riigifirmade äriplaanidesse sisse kirjutatud.

Õige varsti teatatakse, et kassad suletakse üldse, sest piletiostjate arv on kõvasti väehenud.

eiei, mis te jamate, kuuuurija ütles, et nüüd on kõik parem:)

rongid on paremad ja suuremad, riigile on kõik odavam ja rahvale on kõik parem...

Segasks läinud või? Mis see on mingi hullumaja puhvetist õpitud asi või? Üle maailma kuskil pole suudetud sellist idiootsust välja mõelda ei lennunduses, laevanduses ega rongiliikluses. See on sama asi kui saia hakataks müüma iga poole tunni tagant.

Ennekuulmatu idiootsus!

Mis järgmiseks tuleb?

Elron käseb 10 minutit enne väljumist rongi uksed blokeerida ja enam lahti ei tee ??? Tulge, palun, mõistusele. Riigietteveõte....

Mõned tasuta nõuanded (usun et härrad Norbert ja Andrus loevad ka siinset juttu):

1. Lõpetage segadus väljumise kohtadega Balti jaamas (üks päev üks perroon, teine päev teine). Paigaldage tablood, ekraanid vms. Korraldage teadustamine. Vahepeal rääkis sama püüdliku noormehe häälega automaat, mis Edelaraudtee ajal, aga sealt tulev info ei ole paraku õige.

2. Palun teadustege kõikides rongides enne väljumist, kuhu teele asutakse. On olnud juhtumeid, kus kõik rongi tablood on pimedad ja tee otsas olev tabloo näitab saabumist, mitte väljumist. Tegelikult on väljumiseni jäänud 5 (viis) minutit!

3. Kui rongis läheb infosüsteem sassi ja hakkab sõidu ajal valesid peatusi näitama, peaks reisijate teavitamise üle võtma rongijuht. Paraku seda ei tehta või tehakse sellise kvaliteediga, et midagi aru ei saa.

4. Täna teenindas hommikust Tartu-Talinn ekspresliini 3 (KOLME) vaguniga koosseis, kusjuures normaalsed istekohad sh 1. klass olid hõivatud juba enne algjaamast väljumist. Hiljem pealetulnud kodanikud olid sunnitud kügelema klapptoolidel või püsti seisma. See ei ole normaalne.

5. Rongides on liiga külm, kliimaseade puhub külma õhku otse pähe. Ja soovitus "kaugemale istuda" ei ole kuigi asjakohane, sest see probleem on igal pool. Pluss ajuti sisse pressiv diislikütuse hais.

6. Millal tekib ammulubatud kohvi ja suupiste hankimise võimalus?